Myronator



Catalan05



Axl



MMILORD
BRENDAN
NIKACHU



Read Below

OUR CLAN IS DEAD, DO NOT POST AN INTRO OR APP HERE BECAUSE WE ARE DEAD. ALL WE DO IS SHITPOST ABOUT NOTHING

:| Current F2P Requirements: 108+ Combat, 10 sets and 1 referral for FA |:



RS Public CC: Clegion
CL Chat Client



Login    Forum    Register    FAQ

Board index » Public General Chat » Off-topic Discussion




Post new topic Reply to topic  [ 1679 posts ]  Go to page Previous  1 ... 80, 81, 82, 83, 84  Next
Author Message
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Sun Jun 04, 2017 10:15 pm 
Offline
High Council
High Council
User avatar
I don't know Jeff!

Joined: Sun Jan 20, 2008 10:39 pm
Member No: 243

Australia
Posts: 23342
Location: Sydney, NSW, over there, right there
Highscores: 6
Clan: Cata Lans
RSN: Catalan05
Combat: 126
RS Status: Members
Game 2 Monday morning Aus...can only tune in around the 4th quarter on a lunch break. Would've been swell if game 2 was on Sunday morning Aus for us.

_________________
CL since Feb 13th 08, CL Luckiest 2008, CL Luckiest 2009
Image
Image
Image
Image
Image
Image
"If you took the goals out of it. I think it was pretty even."
- Alan Curbishley: Ex-West Ham football manager; after his side lost 4-0 to Chelsea.

plasmo01 wrote:
>.< catalan05 u really like this forum lol you say every 1 must post 50 or sumthin geez lol

>.< at least i know u dont have any thing againsted me lol... >.< nice to know u treat every 1 as an enemy or sumthin >.<

now i know you ur a council member lol gj mate. you've been doing well.

RockinsummeR wrote:
holy ucking shit im hi CUTOLAN chauka khan bro omg i just got how to spell that from that sipsoms epiode JUST THEN


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Mon Jun 05, 2017 9:15 pm 
Offline
Clan Leader
Clan Leader
User avatar
Without You I'm Nothing

Joined: Tue Oct 16, 2007 1:16 am
Member No: 9

Latvia
Posts: 50572
Location: Dying in a shed
Highscores: 4
Clan: Wurundjeri Tribe
RSN: CL's crudbucket
Combat: 123
RS Status: Free
Yeah the only game we get to see live properly is game 4 on Saturday. I've been trying to avoid the scores and watching the replay when I get home.

_________________
Image
Image Image Image
Ty Aran, Rockinsummer and Brendan!
Image
<%Brendan> what do u put in a toaster?
<+Jollibeeme> toaster
Image

If I could sink my teeth into the dreams of ordinary people


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Sun Jun 11, 2017 12:48 pm 
Offline
High Council
High Council
User avatar
I don't know Jeff!

Joined: Sun Jan 20, 2008 10:39 pm
Member No: 243

Australia
Posts: 23342
Location: Sydney, NSW, over there, right there
Highscores: 6
Clan: Cata Lans
RSN: Catalan05
Combat: 126
RS Status: Members
Phew nba baby lives on for another game, not sure what happened in game 3. The cavs had a large enough lead and that game more than likely has decided the series.

_________________
CL since Feb 13th 08, CL Luckiest 2008, CL Luckiest 2009
Image
Image
Image
Image
Image
Image
"If you took the goals out of it. I think it was pretty even."
- Alan Curbishley: Ex-West Ham football manager; after his side lost 4-0 to Chelsea.

plasmo01 wrote:
>.< catalan05 u really like this forum lol you say every 1 must post 50 or sumthin geez lol

>.< at least i know u dont have any thing againsted me lol... >.< nice to know u treat every 1 as an enemy or sumthin >.<

now i know you ur a council member lol gj mate. you've been doing well.

RockinsummeR wrote:
holy ucking shit im hi CUTOLAN chauka khan bro omg i just got how to spell that from that sipsoms epiode JUST THEN


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Mon Jun 12, 2017 12:48 am 
Offline
Knight
Knight
User avatar
Had a dream I was king; Woke up still King

Joined: Sat May 08, 2010 8:36 am
Member No: 1876

Japan
Posts: 6248
Location: Japan/Tennessee
Clan: CL
RSN: Gogule
Combat: 125
RS Status: Free
Friendly reminder, GSW are the only team in history to blow a 3-1 series lead

But I did pick them to win in 5

_________________
I don't ever want to be a celebrity, nobody should feel less than me. So put that camera down and come stand next to me

Image
Image
Image



(01:35:58) <+mikazuki> austin for cl mascot
(10:53:53) <@myronator> Gogule I'm so glad you joined CL
(14:31:32) <+one-da-man> ur my superhero Austin
(22:32:49) <+Tiff|AFK> ty Austin i like.....you too.
(19:49:37) <+[-jai-]> you are a beast Austin! l
(15:55:58) <Avern4> Gogule aka the god of biceps
(06:44:05) <%Poltergosh> Austin should be promoted


Image
Image




Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Mon Jun 12, 2017 3:43 pm 
Offline
Clan Leader
Clan Leader
User avatar
Without You I'm Nothing

Joined: Tue Oct 16, 2007 1:16 am
Member No: 9

Latvia
Posts: 50572
Location: Dying in a shed
Highscores: 4
Clan: Wurundjeri Tribe
RSN: CL's crudbucket
Combat: 123
RS Status: Free
The refereeing in the last two games have been so suspect. For the refs of game 4, for their last 12 games they've reffed a cavs game the cavs went 12-0, the last 4 games they reffed the warriors the warriors went 0-4.

As usual, gonna miss the next game cos its a weekday yayyyyy

_________________
Image
Image Image Image
Ty Aran, Rockinsummer and Brendan!
Image
<%Brendan> what do u put in a toaster?
<+Jollibeeme> toaster
Image

If I could sink my teeth into the dreams of ordinary people


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Tue Jun 13, 2017 8:19 pm 
Offline
High Council
High Council
User avatar
I don't know Jeff!

Joined: Sun Jan 20, 2008 10:39 pm
Member No: 243

Australia
Posts: 23342
Location: Sydney, NSW, over there, right there
Highscores: 6
Clan: Cata Lans
RSN: Catalan05
Combat: 126
RS Status: Members
This season is over. Worst playoffs in ages.

_________________
CL since Feb 13th 08, CL Luckiest 2008, CL Luckiest 2009
Image
Image
Image
Image
Image
Image
"If you took the goals out of it. I think it was pretty even."
- Alan Curbishley: Ex-West Ham football manager; after his side lost 4-0 to Chelsea.

plasmo01 wrote:
>.< catalan05 u really like this forum lol you say every 1 must post 50 or sumthin geez lol

>.< at least i know u dont have any thing againsted me lol... >.< nice to know u treat every 1 as an enemy or sumthin >.<

now i know you ur a council member lol gj mate. you've been doing well.

RockinsummeR wrote:
holy ucking shit im hi CUTOLAN chauka khan bro omg i just got how to spell that from that sipsoms epiode JUST THEN


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Wed Jun 14, 2017 8:47 am 
Offline
Knight
Knight
User avatar
Had a dream I was king; Woke up still King

Joined: Sat May 08, 2010 8:36 am
Member No: 1876

Japan
Posts: 6248
Location: Japan/Tennessee
Clan: CL
RSN: Gogule
Combat: 125
RS Status: Free
Favorite part of the reffing, calling the tech on draymond green and then saying it was on someone else the second time around hahaha

Didn't watch too much of the NBA finals, was watching the Stanley cup!

_________________
I don't ever want to be a celebrity, nobody should feel less than me. So put that camera down and come stand next to me

Image
Image
Image



(01:35:58) <+mikazuki> austin for cl mascot
(10:53:53) <@myronator> Gogule I'm so glad you joined CL
(14:31:32) <+one-da-man> ur my superhero Austin
(22:32:49) <+Tiff|AFK> ty Austin i like.....you too.
(19:49:37) <+[-jai-]> you are a beast Austin! l
(15:55:58) <Avern4> Gogule aka the god of biceps
(06:44:05) <%Poltergosh> Austin should be promoted


Image
Image




Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Wed Jun 14, 2017 12:35 pm 
Offline
Squire
Squire
User avatar
blackpeoplemeet.com

Joined: Sun Jun 13, 2010 6:12 pm
Member No: 1931

RUSSIAN_FEDERATION
Posts: 1230
Clan: big dick club
RSN: Ducky
Combat: 369
RS Status: Free
i hope kd uses player option to try and get his 2nd ring with a different team cos gsw is impossible to beat in a bo7 atm

_________________
Image
Image


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Wed Jun 14, 2017 7:24 pm 
Offline
Clan Leader
Clan Leader
User avatar
Without You I'm Nothing

Joined: Tue Oct 16, 2007 1:16 am
Member No: 9

Latvia
Posts: 50572
Location: Dying in a shed
Highscores: 4
Clan: Wurundjeri Tribe
RSN: CL's crudbucket
Combat: 123
RS Status: Free
Catalan05 wrote:
This season is over. Worst playoffs in ages.


The Warriors are what Wade/Bosh/Bron tried to create in Miami, so its kinda funny to see that karma go back at him. But yeah just having two superteams and everyone else either shit or injured in comparison made it far less entertaining than previous years.

Austin wrote:
Favorite part of the reffing, calling the tech on draymond green and then saying it was on someone else the second time around hahaha

Didn't watch too much of the NBA finals, was watching the Stanley cup!


Yeah they claimed they called the first one on Kerr, which you can kinda see since the ref was looking at Kerr, but then that means they missed a flagrant on Draymond. What a shitshow.

I wish I knew anything about ice hockey because it seems more balanced than most sports.

It was nice to see Kerr change his gameplan for game 5 going to the pick'n'roll more than motion offence which caught the Cavs off guard. For every crazy Cavs shot they'd make, they'd also give up an easy bucket on the other end with pretty poor defence. Zaza also must be a secret Cavs player because he was ruining everything the Warriors did.

Hopefully they never do this sudden salary cap increase again in the future because that's the only way the Warriors could get KD. Maybe there's hope some trades happen in the off season to break up the super teams, but I don't see it happening.

_________________
Image
Image Image Image
Ty Aran, Rockinsummer and Brendan!
Image
<%Brendan> what do u put in a toaster?
<+Jollibeeme> toaster
Image

If I could sink my teeth into the dreams of ordinary people


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Wed Jun 14, 2017 10:43 pm 
Offline
High Council
High Council
User avatar
I don't know Jeff!

Joined: Sun Jan 20, 2008 10:39 pm
Member No: 243

Australia
Posts: 23342
Location: Sydney, NSW, over there, right there
Highscores: 6
Clan: Cata Lans
RSN: Catalan05
Combat: 126
RS Status: Members
So yeh Besiktas vs Fenerbache tomorrow morning. TBL baby!


_________________
CL since Feb 13th 08, CL Luckiest 2008, CL Luckiest 2009
Image
Image
Image
Image
Image
Image
"If you took the goals out of it. I think it was pretty even."
- Alan Curbishley: Ex-West Ham football manager; after his side lost 4-0 to Chelsea.

plasmo01 wrote:
>.< catalan05 u really like this forum lol you say every 1 must post 50 or sumthin geez lol

>.< at least i know u dont have any thing againsted me lol... >.< nice to know u treat every 1 as an enemy or sumthin >.<

now i know you ur a council member lol gj mate. you've been doing well.

RockinsummeR wrote:
holy ucking shit im hi CUTOLAN chauka khan bro omg i just got how to spell that from that sipsoms epiode JUST THEN


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Thu Jun 15, 2017 10:35 pm 
Offline
Clan Leader
Clan Leader
User avatar
Without You I'm Nothing

Joined: Tue Oct 16, 2007 1:16 am
Member No: 9

Latvia
Posts: 50572
Location: Dying in a shed
Highscores: 4
Clan: Wurundjeri Tribe
RSN: CL's crudbucket
Combat: 123
RS Status: Free
Jesus that atmosphere...

_________________
Image
Image Image Image
Ty Aran, Rockinsummer and Brendan!
Image
<%Brendan> what do u put in a toaster?
<+Jollibeeme> toaster
Image

If I could sink my teeth into the dreams of ordinary people


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Sun Jun 18, 2017 9:40 am 
Offline
Knight
Knight
User avatar
Had a dream I was king; Woke up still King

Joined: Sat May 08, 2010 8:36 am
Member No: 1876

Japan
Posts: 6248
Location: Japan/Tennessee
Clan: CL
RSN: Gogule
Combat: 125
RS Status: Free
Austin wrote:
Favorite part of the reffing, calling the tech on draymond green and then saying it was on someone else the second time around hahaha

Didn't watch too much of the NBA finals, was watching the Stanley cup!


Yeah they claimed they called the first one on Kerr, which you can kinda see since the ref was looking at Kerr, but then that means they missed a flagrant on Draymond. What a shitshow.

I wish I knew anything about ice hockey because it seems more balanced than most sports.

It was nice to see Kerr change his gameplan for game 5 going to the pick'n'roll more than motion offence which caught the Cavs off guard. For every crazy Cavs shot they'd make, they'd also give up an easy bucket on the other end with pretty poor defence. Zaza also must be a secret Cavs player because he was ruining everything the Warriors did.

Hopefully they never do this sudden salary cap increase again in the future because that's the only way the Warriors could get KD. Maybe there's hope some trades happen in the off season to break up the super teams, but I don't see it happening.[/quote]

The salary cap thing will probably never happen. The rich get richer, most people go to a basketball game for a player not the team. You get these superstars going from College to the NBA and fans just go watch those players. When the season goes on and they aren't winning, no more ticket sales!

Probs see the Cavs and Warriors in the finals again next year

Hockey is a great sport, didn't really start to get much in to it until I moved to Detroit...these northerners are all about their hockey. Plus my hometown made it to the stanley cup final.

_________________
I don't ever want to be a celebrity, nobody should feel less than me. So put that camera down and come stand next to me

Image
Image
Image



(01:35:58) <+mikazuki> austin for cl mascot
(10:53:53) <@myronator> Gogule I'm so glad you joined CL
(14:31:32) <+one-da-man> ur my superhero Austin
(22:32:49) <+Tiff|AFK> ty Austin i like.....you too.
(19:49:37) <+[-jai-]> you are a beast Austin! l
(15:55:58) <Avern4> Gogule aka the god of biceps
(06:44:05) <%Poltergosh> Austin should be promoted


Image
Image




Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Sun Jun 18, 2017 6:36 pm 
Offline
Clan Leader
Clan Leader
User avatar
Without You I'm Nothing

Joined: Tue Oct 16, 2007 1:16 am
Member No: 9

Latvia
Posts: 50572
Location: Dying in a shed
Highscores: 4
Clan: Wurundjeri Tribe
RSN: CL's crudbucket
Combat: 123
RS Status: Free
I mean that the salary cap jump meant the Warriors were able to get KD. The original plan was to make that jump happen over 5 years instead of just 2. If it was done in smaller jumps, KD can't go to the Warriors.

Jerry West left the Warriors for the Clippers so he might be able to turn the Clippers into a championship contender.

_________________
Image
Image Image Image
Ty Aran, Rockinsummer and Brendan!
Image
<%Brendan> what do u put in a toaster?
<+Jollibeeme> toaster
Image

If I could sink my teeth into the dreams of ordinary people


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Mon Jun 19, 2017 11:32 am 
Offline
Squire
Squire
User avatar
blackpeoplemeet.com

Joined: Sun Jun 13, 2010 6:12 pm
Member No: 1931

RUSSIAN_FEDERATION
Posts: 1230
Clan: big dick club
RSN: Ducky
Combat: 369
RS Status: Free
brandon ingram is the future

_________________
Image
Image


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Sun Jul 02, 2017 6:35 pm 
Offline
Clan Leader
Clan Leader
User avatar
Without You I'm Nothing

Joined: Tue Oct 16, 2007 1:16 am
Member No: 9

Latvia
Posts: 50572
Location: Dying in a shed
Highscores: 4
Clan: Wurundjeri Tribe
RSN: CL's crudbucket
Combat: 123
RS Status: Free
JIngles gonna get 13 mil a year

_________________
Image
Image Image Image
Ty Aran, Rockinsummer and Brendan!
Image
<%Brendan> what do u put in a toaster?
<+Jollibeeme> toaster
Image

If I could sink my teeth into the dreams of ordinary people


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Mon Jul 03, 2017 8:53 pm 
Offline
High Council
High Council
User avatar
I don't know Jeff!

Joined: Sun Jan 20, 2008 10:39 pm
Member No: 243

Australia
Posts: 23342
Location: Sydney, NSW, over there, right there
Highscores: 6
Clan: Cata Lans
RSN: Catalan05
Combat: 126
RS Status: Members
Fk yeah Westbrook MVP. Harden will be gutted but can't stand his flopping.

Patty Thrills re-signed with Spurs.

_________________
CL since Feb 13th 08, CL Luckiest 2008, CL Luckiest 2009
Image
Image
Image
Image
Image
Image
"If you took the goals out of it. I think it was pretty even."
- Alan Curbishley: Ex-West Ham football manager; after his side lost 4-0 to Chelsea.

plasmo01 wrote:
>.< catalan05 u really like this forum lol you say every 1 must post 50 or sumthin geez lol

>.< at least i know u dont have any thing againsted me lol... >.< nice to know u treat every 1 as an enemy or sumthin >.<

now i know you ur a council member lol gj mate. you've been doing well.

RockinsummeR wrote:
holy ucking shit im hi CUTOLAN chauka khan bro omg i just got how to spell that from that sipsoms epiode JUST THEN


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Tue Jul 04, 2017 7:29 pm 
Offline
Clan Leader
Clan Leader
User avatar
Without You I'm Nothing

Joined: Tue Oct 16, 2007 1:16 am
Member No: 9

Latvia
Posts: 50572
Location: Dying in a shed
Highscores: 4
Clan: Wurundjeri Tribe
RSN: CL's crudbucket
Combat: 123
RS Status: Free
Yeah Patty took a pay cut, but still getting a shit ton of money. Patty and Joe each have more salary than a full AFL team l0l.

Man the whole awards show thing seems stupid. Westbrook getting MvP when the playoffs began would have meant a lot more than getting it now.

Also I wish our national team had its shit together. Would be nice to see the Aussies get some practice games in during the off season.

_________________
Image
Image Image Image
Ty Aran, Rockinsummer and Brendan!
Image
<%Brendan> what do u put in a toaster?
<+Jollibeeme> toaster
Image

If I could sink my teeth into the dreams of ordinary people


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Mon Jul 10, 2017 7:28 pm 
Offline
High Council
High Council
User avatar
I don't know Jeff!

Joined: Sun Jan 20, 2008 10:39 pm
Member No: 243

Australia
Posts: 23342
Location: Sydney, NSW, over there, right there
Highscores: 6
Clan: Cata Lans
RSN: Catalan05
Combat: 126
RS Status: Members
So many moves, PG to OKC is an upgrade on Oladipo. Wouldn't mind if OKC got Monta Ellis too.

_________________
CL since Feb 13th 08, CL Luckiest 2008, CL Luckiest 2009
Image
Image
Image
Image
Image
Image
"If you took the goals out of it. I think it was pretty even."
- Alan Curbishley: Ex-West Ham football manager; after his side lost 4-0 to Chelsea.

plasmo01 wrote:
>.< catalan05 u really like this forum lol you say every 1 must post 50 or sumthin geez lol

>.< at least i know u dont have any thing againsted me lol... >.< nice to know u treat every 1 as an enemy or sumthin >.<

now i know you ur a council member lol gj mate. you've been doing well.

RockinsummeR wrote:
holy ucking shit im hi CUTOLAN chauka khan bro omg i just got how to spell that from that sipsoms epiode JUST THEN


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Wed Jul 12, 2017 10:46 am 
Offline
Clan Leader
Clan Leader
User avatar
Without You I'm Nothing

Joined: Tue Oct 16, 2007 1:16 am
Member No: 9

Latvia
Posts: 50572
Location: Dying in a shed
Highscores: 4
Clan: Wurundjeri Tribe
RSN: CL's crudbucket
Combat: 123
RS Status: Free
The saddest is the decline of D Rose. Former MVP and no one wants him.

_________________
Image
Image Image Image
Ty Aran, Rockinsummer and Brendan!
Image
<%Brendan> what do u put in a toaster?
<+Jollibeeme> toaster
Image

If I could sink my teeth into the dreams of ordinary people


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: The Official Basketball Thread
 Post Posted: Tue Jul 25, 2017 7:41 pm 
Offline
High Council
High Council
User avatar
I don't know Jeff!

Joined: Sun Jan 20, 2008 10:39 pm
Member No: 243

Australia
Posts: 23342
Location: Sydney, NSW, over there, right there
Highscores: 6
Clan: Cata Lans
RSN: Catalan05
Combat: 126
RS Status: Members
Cavs got D Rose on 1 a year deal...still his value has dropped significantly.

_________________
CL since Feb 13th 08, CL Luckiest 2008, CL Luckiest 2009
Image
Image
Image
Image
Image
Image
"If you took the goals out of it. I think it was pretty even."
- Alan Curbishley: Ex-West Ham football manager; after his side lost 4-0 to Chelsea.

plasmo01 wrote:
>.< catalan05 u really like this forum lol you say every 1 must post 50 or sumthin geez lol

>.< at least i know u dont have any thing againsted me lol... >.< nice to know u treat every 1 as an enemy or sumthin >.<

now i know you ur a council member lol gj mate. you've been doing well.

RockinsummeR wrote:
holy ucking shit im hi CUTOLAN chauka khan bro omg i just got how to spell that from that sipsoms epiode JUST THEN


Top 
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 1679 posts ]  Go to page Previous  1 ... 80, 81, 82, 83, 84  Next

Board index » Public General Chat » Off-topic Discussion


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron